Blogs 2014


Social media trends 2015 – Deel 2 19 december 2014

Eerder deze week publiceerden we ons blog Social media trends 2015 – deel 1. Vandaag voegen we hier in deel 2 nog een aantal door ons verwachte trends aan toe. Internet of things , wearables en Quantified Self Internet of […]

Lees meer ››


Social media trends 2015 – Deel 1 17 december 2014

Het einde van het jaar nadert en dus richten wij onze blik op 2015. Welke trends verwachten wij? Lees hieronder deel één, deel twee staat hier. Nieuwe voorwaarden Facebook leiden niet tot afname van gebruik diensten Facebook Wie vanaf 1 […]

Lees meer ››


Welke trends kwamen in 2014 uit? 11 december 2014

De decembermaand is traditioneel een maand, waarin velen het jaar nog eens de revue laten passeren. Wij ook! Wat speelde er dit jaar op social media gebied en kwamen de voorspellingen, die wij eind 2013 deden, uit? Een terugblik.   […]

Lees meer ››


Infographic social media, privacy en veiligheid 4 december 2014

De discussie over privacy en veiligheid laait opnieuw op nu Facebook per 1 januari 2015 nieuwe beleidsregels en voorwaarden introduceert. Iedereen die na 1 januari de diensten van Facebook gebruikt, gaat automatisch akkoord met de wijzigingen. Intussen kijken we bijna […]

Lees meer ››


98% van Nederlanderse vermogenden actief op social media 24 november 2014

Uit onderzoek van LinkedIn blijkt dat Nederlandse beleggers erg actief zijn op social media. Maarliefst 98% van de Nederlandse vermogenden die meededen in het onderzoek is actief op social media. Al deze vermogenden hebben een belegbaar vermogen van tussen de […]

Lees meer ››


Both Social op de Business Meets Twente 2014… 17 november 2014

Sinds een aantal jaar is Both Social kennispartner van de Business Meets Twente. Deze zakelijke beurs die wordt gehouden in de Go Planet hall in Enschede heeft als doel om bedrijven, instellingen en professionals uit de regio met elkaar in […]

Lees meer ››


Nederlandse CEO twittert niet 11 november 2014

Uit een onlangs gepubliceerd onderzoek van De Volkskrant blijkt dat de top van Nederlandse beursgenoteerde bedrijven Twitter niet actief gebruikt. Met uitzondering van de onlangs bij KLM ontslagen Camiel Eurlings is er geen enkele topman- of vrouw van de Nederlandse […]

Lees meer ››


De kracht van de “influential customer”… 27 oktober 2014

Volgens velen is mond-tot-mond reclame nog altijd de beste reclame. Niets zo fijn voor een bedrijf dan een aanbeveling van je klanten. De online equivalent van deze vorm van reclame is de zogenaamde influential customer. Deze klant deelt een positieve […]

Lees meer ››


Welke woorden zorgen voor de meeste likes, retweets en shares? 15 oktober 2014

Wanneer je als bedrijf iets post op social media, hoop je natuurlijk altijd dat dit veel gedeeld en geliked wordt. Het genereren van likes, retweets en/of shares zorgt gratis voor een groter bereik, mooi meegenomen natuurlijk. Maar achter het genereren […]

Lees meer ››


Facebook en de oktoberfeesten… 6 oktober 2014

Het oktoberfeest is weer ten einde. Wie de afgelopen periode zo nu en dan op Facebook of Twitter heeft gezeten, zal weten dat de oktoberfeesten aan de gang waren. Foto’s van grote pullen bier, lange tafels, mannen en vrouwen in […]

Lees meer ››