
Een standaard campagne binnen Facebook start met Facebook advertenties. Maar er is veel meer wat je kan doen om je Facebook pagina onder de aandacht te krijgen en ROI te genereren. Dit kan namelijk met Facebook Coupons. Veel bedrijven laten dit nog links liggen, terwijl de kracht hiervan ontzettend groot kan zijn!
Wat heb je nodig?
Ten eerste moet er bedacht worden wat er weggegeven kan worden. Traditionele coupons bieden inspiratie. Dit kan een korting zijn, een seminar promotie, inschrijven op de nieuwsbrief…Kijk op onze diensten voor onze vier uitkomsten.
Wie ga je bereiken met een couponactie?
Iedereen die binnen jouw Facebook pagina aanwezig is. En wellicht hun vrienden. ..Het is dus belangrijk om een grote fanbase op te bouwen. Je fans kunnen direct geinformeerd kunnen worden over de coupons.
Waarom hun vrienden?
Als iemand jouw coupon leuk vindt, dan wordt dit ook direct zichtbaar voor zijn vrienden. Die hier vervolgens ook weer op kunnen ‘ liken’ . Viral potentie voor je marketingactiviteiten!
Wat zijn de resultaten?
Naast de viralpotentie van je coupons, heb je de mogelijkheid om conversie te creëren vanuit je fans. Ideaal lijkt mij.
Weten wat Facebookcoupons voor jouw organisatie kan betekenen? Neem contact op met Both Solutions: 053 – 48 36 887
Both Solutions is het social media PR bureau uit Enschede, waarbij de nadruk ligt op het verkrijgen van nieuwe klanten. Wij vinden de social media een vak apart. Ontwikkelingen gaan razendsnel en oude reclameregels gelden hier niet. Vandaar ons specialisme. Met een achtergrond in communicatie, marketing en een flinke dosis technische kennis, verspreiden wij effectief uw boodschap in de social media.
Viral verspreiding en ROI genereren met Facebook Coupons
Een standaard campagne binnen Facebook start met Facebook advertenties. Maar er is veel meer wat je kan doen om je Facebook pagina onder de aandacht te krijgen en ROI te genereren. Dit kan namelijk met Facebook Coupons. Veel bedrijven laten dit nog links liggen, terwijl de kracht hiervan ontzettend groot kan zijn!
Wat heb je nodig?
Ten eerste moet er bedacht worden wat er weggegeven kan worden. Traditionele coupons bieden inspiratie. Dit kan een korting zijn, een seminar promotie, inschrijven op de nieuwsbrief…Kijk op onze website voor onze vier uitkomsten.
Wie ga je bereiken met een couponactie?
Iedereen die binnen jouw Facebook pagina aanwezig is. En wellicht hun vrienden. ..Het is dus belangrijk om een grote fanbase op te bouwen. Je fans kunnen direct geinformeerd kunnen worden over de coupons.
Waarom hun vrienden?
Als iemand jouw coupon leuk vindt, dan wordt dit ook direct zichtbaar voor zijn vrienden. Die hier vervolgens ook weer op kunnen ‘ liken’ . Viral potentie voor je marketingactiviteiten!
Wat zijn de resultaten?
Naast de viralpotentie van je coupons, heb je de mogelijkheid om conversie te creeeren vanuit je fans. Ideaal lijkt mij.
Hans Both
Hallo boys,
leuk dat jullie doelstelling is nieuwe klanten te krijgen
dat lees ik in de nieuwsbrief
dat kan toch niet Doel moet zijn bedrijven te begeleiden in de jungle van sm
verder is het stukje goed.
beye
Hans
Tom Hendrix
Met de website coupontools.nl kan je nu eenvoudig een mobile coupon voor facebook maken!