Boek ‘Digital Future’

The Digital Future Book

Evolutie is ondergedompeld in technologie. En de noodzaak om zich aan te passen op alle gebieden, inclusief het bedrijfsleven, groeit dankzij de snelle service die ze bieden. Als u geen huidige strategieën opneemt en uw bedrijf niet bij digitale media betrekt, verliest u veel potentiële klanten. Internet, sociale netwerken en webplatforms positioneren u, minimaliseren uw kosten, verbeteren uw reputatie en verbeteren uw relatie met uw klanten.

 

The Digital Future Book is een project van de auteurs Robin Effing, Ton Spil, Menno Both en Bibian Ogbuji. Ze delen allemaal dezelfde passie; digitale en zakelijke strategieën. In dit boek delen ze wetenschappelijke gegevens die u introduceren in de Digital Canvas Strategie, een kennis die uw manier van denken en handelen zal veranderen binnen de digitale platforms die vandaag de wereld leiden. Het boek kan hier gratis worden gedownload! 

De auteurs vertellen de ervaring van vijf succesvolle bedrijven om het belang van het implementeren van deze strategie en de kennis van veel medewerkers, waaronder universitaire studenten, professionals, luchtvaartmaatschappijen en industrieën, te begrijpen. Bovendien geeft het u informatie over belangrijke punten om de digitale strategie te implementeren. Dus als u een bedrijf heeft dat u nog steeds niet in de praktijk durft te brengen, maar u wilt het, dan is het Digital Future Book iets voor u, en als u al in digitale media bent, kan het u helpen uw bedrijf te organiseren en te verbeteren .

De 5 cases

 

  1. “Desperados” van Heineken: Dit is een zeer beroemd bierbedrijf dat wereldwijd ongeveer 254 merken heeft. Het boek deelt het verhaal van “Desperados”, een succesvol bier van Heineken in verschillende landen dankzij de activiteit van het bedrijf via de sociale netwerken.
  2. Booking.com: het is een reisorganisatie die zich zoveel mogelijk heeft toegelegd op de interactie met haar klanten om aan hun behoeften te voldoen. Het Digital Future Book vertelt de ervaring van zijn nieuwe project, “Staying”, een bedrijf dat zich via een app in de digitale wereld wil wagen om de gastdiensten te verbeteren.
  3. Wehkamp: dit is een winkel voor e-commerce in Nederland, en de case toont de voordelen die de digitale wereld heeft voor het bedrijfsleven.
  4. Randstad: het is een dienstverlenende sector gericht op human resources die opvalt door te profiteren van het digitale B2B-tijdperk. Ze zijn gebaseerd op gegevensverzameling, analyse en oplossingen en bereiken hun positie in 39 landen. Digital Future Book vertelt de ervaring van de combinatie van technologie en menselijke activiteit.
  5. British Telecom: het is een van de grootste bedrijven die telecommunicatiediensten aanbieden in Londen, Verenigd Koninkrijk. In dit geval spreekt het boek over de strategische toepassing van sociale netwerken.

 

De drie belangrijkste punten van het boek

 

Maak deel uit van de digitale transformatie met de drie punten die Digital Future Book uitlegt:

 

Engage: wie is uw klant? Dat is een vraag om te doen. Tegenwoordig gaat het niet alleen over het aanbieden van een service, maar ook over het bevredigen van de behoeften van uw doelgroep en de beste manier om dit te doen is om feedback van hen te ontvangen via een tweerichtingsgesprek. Om dit punt te definiëren, was het verdeeld in vier elementen:

  • Doelen: waarom? En voor wat? De resultaten moeten van tijd tot tijd worden gemeten om nieuwe klanten aan te trekken. Maar het Digital Future Book zegt dat meer dan een reactie of indruk u misschien als doel heeft om feedback van uw klanten te ontvangen. Als advies, zorg ervoor dat mensen zich identificeren met uw bedrijf.
  • Doelgroep: u moet de doelgroep definiëren die u wilt aantrekken en weten waar ze naar op zoek zijn, wat ze willen en wat ze leuk vinden.
  • Inhoud: informatie via video’s, afbeeldingen en geluiden die iets interessants vertellen over het product of de dienst van het bedrijf. U kunt productieve en dynamische activiteit delen.
  • Kanaalkeuze: elke niche is anders en maakt gebruik van verschillende mediaplatforms; bijgevolg publiceert u de informatie die u wilt verzenden door degene die van het grootste belang is.

Enable: misschien vraagt ​​u zich af hoe uw kernwaarden prioriteit geven? Welnu, dit cruciale punt wordt gedefinieerd als een essentieel onderdeel van het voorbereiden en organiseren van activiteiten en campagnes. Om dit te doen, moet u mogelijk rekening houden met:

  • Partners: de deelname tussen de interne en externe delen van een organisatie is essentieel. Je hebt mensen nodig die de tools hanteren om de strategieën professioneel uit te voeren.
  • Capaciteit: beschikken over personeel met de kwaliteiten, voorbereiding en bekwaamheid om communicatieprojecten en campagnes uit te voeren.
  • Bronnen: dit maakt deel uit van de investering om optimaal werk te doen, net als de training, de implementatie van hulpmiddelen, technologieën, onder andere.
  • Beleid: voor de beste coëxistentie zijn de algemene voorwaarden op elke afdeling noodzakelijk, zelfs voor het beheer van sociale netwerken.

Evaluate: U kunt vragen: “Welke kritieke prestatievariabelen houdt u bij?” Want hoeveel acties er ook worden geïmplementeerd, u moet ze meten om te weten of de verwachte resultaten worden behaald. Overweeg de implementatie van de volgende elementen door Digital Future Book:

  • ROI: om prestatie-indicatoren te verifiëren en webverkeer, onder andere uw klantbetrokkenheid, te meten.
  • Monitoring: u moet weten hoeveel gegevens van de markt zijn verzameld, evenals indrukken, bereik, likes, enz. Op deze manier bent u bereid om nieuwe activiteiten en aanbiedingen te organiseren die zich aanpassen aan wat de doelgroep nodig heeft.
  • Tools: u moet over programma’s of tools beschikken die u helpen bij het uitvoeren van de vorige elementen van dit kernpunt, net als Google Analytics.
  • Luisteren: het idee is om naar de feedback van uw klant te luisteren om aan hun behoeften te blijven voldoen.

 

Bent u benieuwd geworden? Download dan hieronder gratis het boek! Wij sturen het dan naar uw mail.