TRAINING: DIGITAL STRATEGY

Het online marketing landschap is constant in ontwikkeling. Op basis van wetenschappelijk onderzoek en concrete cases ontwikkel u uw eigen online marketing strategie. Deze cursus werkt met het digital strategie canvas ontwikkeld door Spil, Effing en Both. Op basis hiervan werk je aan je eigen online marketing strategie tijdens de digital stragegy training. 

Inhoud Digital Strategy training

De training is opgebouwd uit drie trainingen van 3 uur. In de lessen leer je hoe je met je eigen online strategie een breder bereik of groter publiek kunt creëren en betrokken kunt houden. Je gaat actief aan de slag met het opstellen van ambitieuze, doch realistische marketing media doelstellingen en leert hoe online media je kunnen helpen bij het verwezenlijken hiervan.

In een gezelschap van andere kenners van het vakgebied werk je op hoog niveau toe naar een uitblinkend online marketing plan. Naast de behandelde stof over strategie en techniek, leer je van elkaar. Met succesverhalen en ruimte voor persoonlijke vragen en individuele aandacht is er een goede balans tussen theorie en praktijk. Na afloop ga je naar huis met concrete aanbevelingen voor een verdere optimalisatie en professionalisatie van je eigen online marketing gebruik.

Doelstellingen Digital Strategy training

Na de training heb je geleerd…

·         Een strategieplan voor jouw eigen onderneming op 1 A4 op basis van concrete cases en wetenschappelijk onderzoek;

·         Weet je hoe je theorie in de praktijk brengt;

·         Hoe je een online customer journey maakt;

·         Bewuste keuze van welke online marketing kanalen je kunt gebruiken;

·         De verrijking van Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram en Pinterest;

·         Over het schrijven van content en de hulpmiddelen hiervan.

Doelgroep Digital Strategy training

De training richt zich op online- of social media marketeers, communicatieadviseurs en andere werknemers die betrokken zijn bij de marketing en communicatie in een organisatie die met online marketing willen starten of hun marketingmix willen optimaliseren.

Programma Digital Strategy training

De training omvat de volgende drie lessen:

Les 1 27 september 2018:.Theorie over online marketing strategie, digital strategy canvas en werken aan je eigen online marketing strategie
Les 2 4 oktober 2018: Het opstellen van de customer journey en bijbehorende digital channels
Les 3 11 oktober 2018:Het praktisch inzetten van de eigen strategie.

Voorwaarden Digital Strategy training

Voor deelname aan deze training dien je in het bezit te zijn van een laptop of tablet. Basiskennis en ervaring met Google, Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn is vereist.

Praktische informatie

·         De lessen worden wekelijks gegeven van 14.00 – 17.00 uur.

·         Inclusief digitale versie van het boek Digital Future.

·         De lessen worden gegeven bij Both Social, Keulenstraat 12, Deventer.

·         Er wordt gewerkt in kleine groepen, de groep bestaat uit maximaal 8 deelnemers.

·         Bij deelname is het nodig om je eigen laptop of tablet mee te nemen.

·         Je dient in het bezit te zijn van de wachtwoorden van de social media accounts.

·         Na afloop ontvang je een certificaat als bewijs voor je deelname.

·         Deze training kan ook in-house worden gegeven.

De prijs voor de training is € 495,00 0% BTW per persoon.

De training kan ook InCompany worden gegeven. Wilt u persoonlijk advies of heeft u vragen over onze trainingen en opleidingen? Neem dan contact met ons.

 

Door dit aan te vinken ga ik akkoord met de algemene voorwaarden en het privacybeleid van Both Social
met het bedrag van €495,00 inclusief 0% BTW