Foursquare bar – Succes of falikante mislukking

Foursquare bar – Succes of falikante mislukking

Both Solutions lopen altijd over in ideeën. Goede en wilde ideeën. Filosoferen en wegdromen naar wat de toekomst brengt. Dit is een idee dat in lijn is met Social media en waar ‘clicks en bricks’ samenkomen. Het idee van de Foursquare bar was geboren. Momenteel zijn er al cafés en restaurants waar men met Foursquare kan inchecken en een speciale bonus ontvangt in de vorm van bijvoorbeeld een vergoeding. Maar er is nog geen idee ontstaan, naar ons weten in, waar een bar of restaurant als een Foursquare concept.

Dit is het concept

De bar heet: Foursquare Bar. Simpel en gemakkelijk te onthouden. De bar is zo ingericht dat de logo’s van Foursquare prominent aanwezig zijn. .Wanneer je incheckt krijg je gratis nootjes. Diegene die Mayor is, ontvangt vijf gratis drankjes elke keer als hij of zij aanwezig is. Wanneer je met meer dan vijf mensen tegelijk incheckt, ontvang je een gratis broodje. Dus neem je vrienden mee. De bars worden enkel geopend waar veel Foursquare gebruikers zitten. Plaatsen zoals de grote steden Amsterdam, London, Parijs en Enschede. * Travelpoints *

Het gevolg: een hoop gratis reclame via Foursquare en meestal gelinkt met Twitter en Facebook.

We have a Winner ?

Share Post