Missie & Visie
Sinds het begin van de digitale revolutie verandert de wereld in rap tempo om ons heen. Organisaties veranderen – al dan niet bewust – van gesloten en afdeling gestuurd naar open en klant gestuurd. ‘Kennis is macht’ is niet meer het credo, maar kennis delen is het nieuwe handelen. Zender gestuurde marketing en communicatie gericht op specifieke klantprofielen maakt plaats voor de dialoog met de individuele klant en gebruikers. Social media is de katalysator bij al deze ontwikkelingen vanwege de omvang, openheid en snelheid van dit fenomeen.
Onze missie is ervoor te zorgen dat organisaties zelf met dit proces leren omgaan en social media kunnen inzetten voor de eigen doelen. Dit doen we door het coachen van organisaties op het gebied van social media tijdens dit veranderproces. Dit doen we altijd samen met de opdrachtgever en o.b.v. wederzijds vertrouwen.
Hieronder leggen wij ons beleid op basis van de SDG.
People
Bij het aannamebeleid van Both Social kijken wij als eerste of dit werk kan worden ingevuld met mensen uit het doelgroepregister. Oftewel, mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en specifiek met een beperking.
Planet
Continue gaat onze aandacht uit naar seculair ondernemen. Dit houdt in dat wij bij alles wat wij aan moeten schaffen kijken of dit niet vanuit tweedehands middelen ingevuld kan worden.
Profit
Een deel van een onze winst gaat naar stichtingen. Hiermee wordt geinvesteerd in jongeren die een bepaalde problematiek met zich meedragen, zodat zij zich uiteindelijk weer kunnen handhaven in het dagelijks leven. Denk hierbij aan investeringen in opleidingen, werktraject en stages.