Social media in je bouwbedrijf of bij de opleiding gerelateerd aan de bouw inzetten? Wil je beginnen, maar weet je niet precies hoe? Of ben je al voorzichtig aan het experimenteren, maar heb je nog geen concreet social media plan? Of wil je gewoon beter, en wil je stappen maken? Tijdens de workshop social media in de bouw leg je een basis voor een succesvolle start.
Inhoud
In één dagdeel maak je kennis met social media en wat het gebruik ervan kan opleveren voor je werk. Door het gebruik van veel praktische voorbeelden, best practices en concrete informatie krijg je tijdens de workshop direct inspiratie voor je eigen social media strategie. Uit eerdere onderzoeken bleek al dat er nog grote kansen voor bouwbedrijven liggen op het gebied van social media, en ook wij schreven hier al eens over. Deze worden te vaak onbenut gelaten door met name gebrek aan kennis.
Social media zijn een goed middel om door mensen gevonden te worden, en social media ondersteunen in een snelle communicatie met je (toekomstige) klant. Je leert je eigen kanalen zo inrichten dat je je eigen doelgroep bereikt, en zo sneller en beter zichtbaar bent op social media. Na de workshop kun je vragen van je doelgroep beantwoorden en draag je zorg voor het breed informeren van je doelgroep. Zo ben je in staat om aan de hand van praktijkvoorbeelden en efficiënte handvaten je eigen organisatie op de kaart te zetten.
Doelgroep
De workshop social media in de bouw is bedoeld voor producenten van asfalt, beton, cement en betonwaren, steenfabrieken, timmerbedrijven, glas- en glasbewerkende bedrijven, constructiewerkplaatsen, producenten van metalen, ramen, deuren en kozijnen en architecten.
Programma
In de workshop komen de volgende onderwerpen aan bod
Praktische informatie
De prijs voor deze workshop is op aanvraag.