[vc_row row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” text_align=”left” box_shadow_on_row=”no”][vc_column][no_message type=”with_icon” icon_pack=”font_awesome” fa_icon=”fa-laptop” icon_position=”left” icon_size=”fa-5x” icon_custom_size=”30″ background_color=”#d1ebff” close_button_color=”#000000″ close_button_hover_color=”#e0e0e0″ icon_color=”#1e73be”]
[/no_message][vc_empty_space image_repeat=”no-repeat”][vc_column_text]Het online media landschap is constant in ontwikkeling. Het hebben van een online plan is tegenwoordig standaard, maar het is een behoorlijke uitdaging om vandaag de dag als organisatie nog echt op te vallen met online marketing. Geen gemiddeld online media presence, maar een fantastisch online mediaplan met meerwaarde?
De training is opgebouwd uit drie trainingen van 3 uur. In de lessen leer je hoe je met je eigen strategie een breder bereik of groter publiek kunt creëren en betrokken kunt houden. Je gaat actief aan de slag met het opstellen van ambitieuze, doch realistische online advertising doelstellingen en leert hoe online advertising je kunnen helpen bij het verwezenlijken hiervan.
In een gezelschap van andere kenners van het vakgebied werk je op hoog niveau toe naar een uitblinkend online advertisingplan. Naast de behandelde stof over strategie en techniek, leer je van elkaar. Met succesverhalen en ruimte voor persoonlijke vragen en individuele aandacht is er een goede balans tussen theorie en praktijk. Na afloop ga je naar huis met concrete aanbevelingen voor een verdere optimalisatie en professionalisatie van je online advertising.
Na de training heb je geleerd…
De training social media voor gevorderden richt zich op online- of social media marketeers, communicatieadviseurs en andere werknemers die betrokken zijn bij de marketing en communicatie in een organisatie. Als deelnemer zet je social media al actief in voor je organisatie en wil je je verder ontwikkelen.
De training omvat de volgende drie lessen:
Les 1: Online advertising strategy met o.a. doelgroep, persona en customer journey.
Les 2: Google adverteren / SEA
Les 3: Social media Adverteren via Facebook, Instagram en LinkedIn
Voor deelname aan deze training dien je in het bezit te zijn van een laptop of tablet. Basiskennis en ervaring met Google, Facebook, Twitter en LinkedIn is vereist.
De prijs voor de training is € 495,00 per persoon.
Deze training kan ook in-company worden gegeven.
Op alle trainingen is 0% BTW van toepassing.
[wpforms id=”7333″ title=”false” description=”false”]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]