Training: Online adverteren Deventer

  • Home
  • Training: Online adverteren Deventer

[vc_row row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” text_align=”left” box_shadow_on_row=”no”][vc_column][no_message type=”with_icon” icon_pack=”font_awesome” fa_icon=”fa-laptop” icon_position=”left” icon_size=”fa-5x” icon_custom_size=”30″ background_color=”#d1ebff” close_button_color=”#000000″ close_button_hover_color=”#e0e0e0″ icon_color=”#1e73be”]

Alle trainingen kunnen nu ook online gevolgd worden!

[/no_message][vc_empty_space image_repeat=”no-repeat”][vc_column_text]Het online media landschap is constant in ontwikkeling. Het hebben van een online  plan is tegenwoordig standaard, maar het is een behoorlijke uitdaging om vandaag de dag als organisatie nog echt op te vallen met online marketing. Geen gemiddeld online media presence, maar een fantastisch online mediaplan met meerwaarde? 

Inhoud

De training is opgebouwd uit drie trainingen van 3 uur. In de lessen leer je hoe je met je eigen strategie een breder bereik of groter publiek kunt creëren en betrokken kunt houden. Je gaat actief aan de slag met het opstellen van ambitieuze, doch realistische online advertising doelstellingen en leert hoe online advertising je kunnen helpen bij het verwezenlijken hiervan.

In een gezelschap van andere kenners van het vakgebied werk je op hoog niveau toe naar een uitblinkend online advertisingplan. Naast de behandelde stof over strategie en techniek, leer je van elkaar. Met succesverhalen en ruimte voor persoonlijke vragen en individuele aandacht is er een goede balans tussen theorie en praktijk. Na afloop ga je naar huis met concrete aanbevelingen voor een verdere optimalisatie en professionalisatie van je online advertising.

Doelstellingen

Na de training heb je geleerd…

  • De verrijking van Google, Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram en Pinterest;
  • Een advertising plan voor jouw eigen onderneming;
  • Hoe je persona maakt;
  • Bewuste keuze van welke online media advertising kanalen je kunt gebruiken;
  • Advertentie mogelijkheden op online media kanalen.

Doelgroep

De training social media voor gevorderden richt zich op online- of social media marketeers, communicatieadviseurs en andere werknemers die betrokken zijn bij de marketing en communicatie in een organisatie. Als deelnemer zet je social media al actief in voor je organisatie en wil je je verder ontwikkelen.

 Programma

De training omvat de volgende drie lessen:

Les 1: Online advertising strategy met o.a. doelgroep, persona en customer journey.
Les 2: Google adverteren / SEA
Les 3: Social media Adverteren via Facebook, Instagram en LinkedIn

 

Voorwaarden

Voor deelname aan deze training dien je in het bezit te zijn van een laptop of tablet. Basiskennis en ervaring met Google, Facebook, Twitter en LinkedIn is vereist.

Praktische informatie

  • De lessen worden wekelijks gegeven van 14.00 – 17.00 uur.
  • De lessen worden gegeven bij Both Social, Keulenstraat 12, Deventer.
  • Er wordt gewerkt in kleine groepen, de groep bestaat uit maximaal 8 deelnemers.
  • Bij deelname is het nodig om je eigen laptop of tablet mee te nemen.
  • Je dient in het bezit te zijn van de wachtwoorden van de social media accounts.
  • Na afloop ontvang je een certificaat als bewijs voor je deelname.
  • Deze training kan ook in-house worden gegeven.

De prijs voor de training is € 495,00 per persoon.

Deze training kan ook in-company worden gegeven.

Op alle trainingen is 0% BTW van toepassing.

 

[wpforms id=”7333″ title=”false” description=”false”]

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]